torsdag 8 juli 2010

Vem kommer att läsa det här egentligen?

Om det här blir trist så är det inte mitt fel. Du får skylla på Daniel, Henrik eller möjligen Anna. Det är de som har sagt att jag ska göra det här. Själv kan jag absolut inte förstå vem som är det minsta intresserad av ytterligare en icke-signifikant person med rätt lite att säga till omvärlden.

Det kommer bara att handla om det vanliga: små barn som sakta men målmedvetet driver en till vansinne, sömnbrist, vardagsstress, samt ironiska kommentarer om omgivningen. Inte så värst stora tankar.

Men okej, here we go. Några regler om vi nu ändå ska göra det här: Inga fula ord, inga elakheter (små bitska kommentarer mot dem som tål det är okej, men inget riktigt elakt). Och inget snusk - jag är väldigt pryd. Däremot - många kommentarer så att jag känner mig bekräftad, annars slutar jag bums.

Då kör vi!
Jenny Sofia

9 kommentarer:

  1. Ett mycket bra initiativ Jenny, helt enkelt strålande!

    Jag är liksom dig varken lat eller håglös. Tids- och sömnbrist är den självklar anledningen till att vi inte har fritidsintressen.

    Rock on!

    SvaraRadera
  2. Jaaa, bra texter är alltid välkommna!

    SvaraRadera
  3. Ulrika Kjellström8 juli 2010 kl. 23:35

    Ja, vad kul! Ska bli jättekul att följa dig i din blogg!

    SvaraRadera
  4. Kul Jenny och stark början. I am game!

    SvaraRadera
  5. Slå oss med häpnad. Eller sköna formuleringar.

    SvaraRadera
  6. Kul!
    Ser fram emot fortsättningen.

    SvaraRadera
  7. Kolla, sju kommentarer redan. (Åtta med den här.) Det är en rivstart det! Kör så det ryker.

    SvaraRadera
  8. Härligt, Jenny! Jag hejar på dig! Själv har jag blivit en slarver på bloggandet men du kanske kan inspirera mig att sätta igång igen.

    SvaraRadera
  9. I love you!
    /Kellybabe

    SvaraRadera